Training Omgaan met agressie met STAP-budget

Volgens mij bent u boos.

Doelgroep en doelstelling
De training is bedoeld voor medewerkers, die regelmatig te maken hebben met lastige en agressieve burgers en klanten, zowel verbaal, telefonisch als via social media.
Doel is om hen te leren om zich daarop voor te bereiden en adequaat te reageren, zonder zelf boos te worden.
Aardig zijn en dienstbaarheid vormen positieve waarden. Tot een zekere grens.
 

Intake
Voordat de training van start gaat ontvangt elke deelnemer een vragenformulier om alvast enige voorbereiding te doen.
 

Trainingstraject en programma
We gaan uit van een programma van drie dagdelen, verspreid over drie weken, waarin veel geoefend wordt o.a. met een trainingsacteur. De deelnemers moeten dan ook rekening houden met enige voorbereidingstijd tussen de sessies door.
 

Programmaonderdelen

  • Oefenen met LSD: Luisteren, Samenvatten en Doorvragen.
  • Oefenen met OER: Opvangen, Excuseren, Repareren.
  • Oefenen met acteur van allerlei lastige situaties.
  • Lichaamstaal: je lichaam en je stem spreken boekdelen.
  • Kritiek ontvangen.
  • Complimenten geven.

 

De training wordt afgesloten met het vastleggen van een persoonlijke afspraak.
Daarnaast hebt u een jaar lang toegang tot de e-learning ‘Liever assertiever’.
 

Data en locatie
6, 13 en 20 december, van 9.30 tot 12.30 uur.
De training vindt plaats in Nijmegen.
 

Tarief
Schriftelijke intake: € 50,-
3 Trainingssessies: € 950,-
Totaal: € 1000,- per persoon
 

STAP-subsidie van € 1000,-.
Wij zijn vrijgesteld van btw.
 

Wil je meer informatie, dan kan je ons telefonisch bereiken
op 06-25094344 of mailen naar info@logikos.nl
 

Inschrijven